sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Tooodella pitkä musiikkihistoria

Hei mähän voisin tähän kirjottaa koko mun musiikkihistorian... Tosin en mä viitsi kiusata teitä.
Tässä mä en varmastikaan ole kuin jotain 4 vuotias, ja osasin soittaa yhdellä sormella melodioita jo pianolla. Pianoahan en oo koskaan virallisesti edes soittanut, ja mulla oli tarkotus laittaa tänne toinen kuva, mutta kun se on siivouksen tiimellyksessä kadonnut. Klarinettia siis olen soittanut kohta kymmenen vuotta, ja itteäkin hirvittää hieman. Mä oon pienestä pitäen tykännyt hirveesti musiikista, ja varsinki kuoromusiikista. Muistan kun äiti kuuntelutti joitakin sen vanhoja kuorokasetteja ja ne oli aivan ihania. Mun kuoroinnostus on siitä lähtien ollut aika korkealla. Olin sillon varmaan jotain 8-10 vuotias. Meillä on kotona sama piano, ja mä soitan sillä yhä, omaksi huvikseni. Harmittaa vaan, kun en osaa soittaa kuin melodiat ja basson yhtäaikaa, vaikka osaankin sointuja. Ehkä mä joskus jaksan opetella? Toivotaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ethän kommentoi mitään sopimattomuuksia :)!