sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

minä vain

Tällaisen vanhan kuvan mä löysin albumiaarteiden kätköistä. Tässä taidan olla viisivuotias. Iskän kuulokkeilla kuuntelen vanhoja vinyylilevyjä. Mun mielestä oli mahtavaa päästä tohon äidin punaselle tuolille istumaan. Se oli aika semmonen hutera tuoli eikä mua siihen kauheen usein päästettykkään, ku kerran heiluin sen päällä niin, että tuoli kaatui ja sormet jäi sinne väliin. Nykyään tuoli ja lipasto on mun ikiomassa kodissa. Vinyylitkin voisi kaivaa jokin kaunis päivä esiin ja antaa muistojen vallata taas mielen. Mitäköhän mä oon tässä kuunnellu?
Kuva kertoo aina tarinan meistä. Blogin kirjoittajat kaivaa aarteistaan musiikkiin liittyvän kuvan ja kertoo siitä tarinan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ethän kommentoi mitään sopimattomuuksia :)!