perjantai 8. maaliskuuta 2013

Yahooooo!!!!

Hellurei ja hellät tunteet, ja hyvää naistenpäivää kaikille naisille tai naistenmielisille :D Nyt lähtee tää bloggauskin käyntiin, ja mä voin sanoa että tästä voi tulla tosi kivaa. Tällä kertaa kirjoittamassa on Liisa, tiimin uusin jäsen, jolle annettiin vastuu ensimmäisestä blogitekstistä. Jeee! Kuulostanpa hysteeriseltä... Mut joo, ei se haittaa. Varoitan sitten, oon Pohjois-Pohjanmaalta, joten tekstin laatu voi olla murteellista. Mä yritän kirjottaa selkeästi :D

Mitäs tässä, hiihtoloman viimeisiä päiviä ja sain jopa itteni raahattua hiihtään, vaikka oon vahvasti vannonut, että mä en niitä suksia jalkaan laita enää ikinä. Noh, toisin kävi. Ja pakko myöntää, oli se ihan kivaa... Pitää vaan olla hiljaa asiasta, saan kohta kuulla joltaki vielä. Laulamisen osalta tämä viikko on ollut aika hiljanen, paitsi viime perjantaina kaverilla laulettiin karaokea. Vähä hassua, onneksi kuitenki ens viikolla alkaa jo reenit niin pääsee laulaan. Tai miksen vois nytkin, mut ehkä säästän perheen korvia :D

Hei kuinka moni muistaa tämän?

http://www.youtube.com/watch?v=9YrQydgWTXA

Youtube-seikkailu on kivaa, ja ai että kun tuli kaikki lapsuusmuistot mieleen. Mullaki oli kaks näiden levyä, mä olin ahkera fani :D Oli mulla kaikkea muutakin krääsää, enkä halua kyllä kirjottaa että mitä mulla oli. Enkä ees muista puoliakaan. Onko muitaki entisiä Gimmel-faneja? Tulkaa niistä piiloistanne, mä tiiän että niitä varmasti on ollut muitaki kun minä... Menis tästä popittaan lisää Gimmeliä, pitäkää hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ethän kommentoi mitään sopimattomuuksia :)!