keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Oi niitä aikoja!

Vanhoja kuvia katsellessa tulee aina niiiiiin hyvä mieli! Tuleeko teillekin? Tässä kyseisessä kuvassa oon ehkä juuri ja juuri viiden vanha ja meneillään on inkkari rooli. Tuolloin leikin paljon roolileikkejä ja olin aina esittämässä vanhemmilleni katkelmia esim. Pikku Kakkosesta. Isäni kanssa väsäsimme isoista pahvilaatikoista minulle telkkarieita, jotka toimivat milloin minkäkin ohjelman esitys rekvisiittana.
   Sen verran muistan että minua pidettiin aina erittäin äänekkäänä, olis sitten kyse laulusta tai ihan tavan huutamisestakin. Opin myös viheltämään juuri tuon kuvan aikoihin ja sitäkin harrastin usein. Lempi vihellys biisejä tuolloin oli ainakin Peppi Pitkätossu!
   Musiikki alkoi tulla vähän salakavalasti elämääni jo pienestä pitäen. Ensimmäistä kertaa huomasin sen itse vasta sitten kun olin pyrkinyt ja päässyt musiikkiluokalle ja siitä kuoroon. Monet soittimetkin on kokeiltu mm. piano ja poikkihuilu, harmi vaan ettei kumpaakaan tullut aikoinaan jatkettua..
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ethän kommentoi mitään sopimattomuuksia :)!